Статьи

Як Facebook шпигує за користувачами і як Ви можете це використати для свого бізнесу

5 октября 2017
Як Facebook шпигує за користувачами і як Ви можете це використати для свого бізнесу

Ви колись чули вислів «Facebook шпигує за нами»? Ні для кого не секрет, що Facebook слідкує за своїми користувачами і збирає дані про їхню активність, навіть за межами соцмережі.

Саме дані про користувачів допомогли команді Facebook створити одну із найбільших рекламних площадок у світі, яка зараз коштує понад $500 млрд і продовжує зростати.

Практично все. Уже при реєстрації Ви вказуєте такі дані як:

  • Особисту інформацію про себе: номер телефону, e-mail адреса, дата народження.
  • Ваші інтереси.
  • Освіта, посада чи статус у суспільстві.
  • Ваш IP, а відповідно, і Ваше місце проживання, роботи і усі місця, де Ви заходили у Facebook, навіть якщо Ви використовували мобільний інтернет.

Проте, найбільшу цінність для соцмережі мають дані про Вашу активність. Facebook аналізує Ваші публікації, «лайки», додавання у друзі, а також перегляд інших сайтів і активність на них. Зараз практично на кожному сайті встановлений так званий «піксель Facebook», який дає змогу збирати інформацію про усю Вашу діяльність в інтернеті, навіть якщо Ви вийшли із соцмережі або видалили свій акаунт.

Таким чином, Facebook може знати про Вас більше, ніж Ви могли здогадуватися, наприклад: Ваш рівень доходу, музичні смаки, сферу діяльності, марку автомобіля і навіть дату його купівлі. Мало того, і це не 1% з усіх даних, які зберігаються на серверах Facebook. Завдяки цьому Facebook може прогнозувати, що ми плануємо купити, адже він знає, які товари ми переглядали.

Усе це створює ідеальні умови для власників бізнесу, які хочуть максимально точно вибрати аудиторію для показу своєї реклами.

Як Ви можете це використати?

Для початку Вам потрібно зрозуміти хто Ваш клієнт? Його інтереси та поведінку. Спробуйте виписати усі ознаки, які характеризують Вашу аудиторію, і сформувати таким чином портрет свого цільового клієнта.

Далі створіть рекламну кампанію з таргетом на відповідну аудиторію. Для зручності Facebook погрупував дані на 4 основні категорії:

  • демографічні дані (вік, стать, сім’я, навчання, проживання та ін.);
  • інтереси;
  • поведінка;
  • інші категорії.

Допустимо Ви продаєте елітну нерухомість у місті X і Вам потрібно налаштувати рекламу на людей, які можуть потенційно її придбати. Які налаштування Ви можете обрати?

1. Перш за все, варто налаштувати регіон показу реклами, наприклад у радіусі 30 км від міста X.

2. Налаштування інтересів:

  • елітна нерухомість;
  • іпотека;
  • іпотечний банк;
  • первинна нерухомість;
  • ринок нерухомості;
  • інвестиції у нерухомість.

3. Для кращих результатів, ми можемо ще більше звузити аудиторію по критерію «платоспроможності». Це можна зробити за допомогою налаштування на власників певних смартфонів (iPhone 6, iPhone 7 і т.д.). Крім того, можемо додати умову «часті подорожі закордон».

Постарайтеся розбити Вашу аудиторію на кілька сегментів, щоб показувати релевантну рекламу кожному користувачу.

У Вашому розпорядженні велетенська рекламна площадка з аудиторією понад 2 млрд потенційних клієнтів, яких вже зібрали та посегментували для Вас.

Усе, що Вам потрібно – це створити ефективне рекламне оголошення та правильно налаштувати таргетинг.

Із цим Вам допоможе LVIV SMM FORUM - найбільша в західній Україні конференція по рекламі у Facebook та Instagram. (Як відомо, після того, як Facebook купив Instagram, усі можливості таргету тепер доступні в обох соцмережах).

Дізнатись більше про конференцію і зареєструватися Ви можете тут

Вакансии дня

Комментарии